Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Nástroje internetového marketingu a jejich aplikace v rámci společnosti Zoot
Výborný, Vojtěch ; Matuštík, Ondřej (vedoucí práce) ; Smutný, Zdeněk (oponent)
Tato práce se zabývá nástroji internetového marketingu, které jsou vhodné pro společnost prodávající spotřební zboží a jejich následnou aplikací v rámci společnosti Zoot. Samotná práce je rozdělena na dvě části, část teoretickou a část praktickou. V teoretické části jsou představeny jednotlivé nástroje, které jsou následně detailně rozebrány. Pro jednotlivé nástroje je definováno jejich využití, popsán a namodelován proces jak nástroje spravovat a jak je vyhodnocovat. Praktická část pak z teoretické části vychází. Tato část obsahuje analýzu společnosti Zoot a jejího konkurenčního prostředí spolu s analýzou využití jednotlivých marketingových nástrojů z teoretické části. Praktická část pak obsahuje řadu doporučení a změn v přístupu k těmto nástrojům. Hlavním přínosem teoretické části práce je framework nástrojů internetového marketingu pro společnost prodávající spotřební zboží a procesní zpracování jejich správy. Přínosem praktické části je analýza společnosti Zoot a její využití nástrojů internetového marketingu s řadou doporučení pro jednotlivé nástroje jak dosahovat lepších výsledků.
Srovnávač cen jako prostředek pro zvýšení obratu na Internetu
Fojtík, Tomáš ; Jandoš, Jaroslav (vedoucí práce) ; Kafka, Daniel (oponent)
Bakalářská práce se podrobně zabývá částí internetových služeb, které se označují jako srovnávače cen. Služby srovnávání cen na internetu popisuje z teoretického hlediska, ale také z hlediska praktického. Úvod do internetového marketingu obohacuje získanými daty, poukazuje na význam marketingového mixu v souvislosti s konceptem srovnávání cen. Koncept srovnávání cen je hodnocen na základě praktických zkušeností jak z hlediska uživatele, tak z hlediska prodejce. Seznámí čtenáře s tím, jak srovnávače cen fungují, jaké mají problémy, jak se mohou řešit, a naznačuje jedno z možných rozšíření směrem k uživateli. Na základě získaných dat a provedených analýz vysvětluje zvolenou firemní strategii. Pomocí veřejně dostupných dat a údajů získaných službou Google Analytics hodnotí současné postavení srovnávačů cen na Internetu. Součástí práce je rovněž zavedení nové služby srovnávání cen ve společnosti. Je provedena důkladná analýza nejvýznamnějších českých srovnávačů cen, s kterými je nově zavedená služba konfrontována. Na závěr porovnává naměřené metriky z nově zavedeného srovnávače s konkurencí.
Comparison shopping on the Czech Internet
Šoltýs, Matej ; Jandoš, Jaroslav (vedoucí práce) ; Šebesta, Michal (oponent)
Bakalářská práce je zaměřená na oblast srovnávačů cen. Postupně se věnuje zařazení srovnávačů v oblasti e-obchodování, jejich charakteristice a způsobu fungování. Popisuje aktuální situaci na českém internetovém trhu v této oblasti. Součástí je i dotazník zaměřený na způsoby využívání srovnávačů cen spotřebiteli. Praktická část se věnuje zařazení e-shopu na srovnávač Heureka.cz a prezentuje výsledky jako počet kliků, návštěvnost a konverzní poměr z Heureka.cz po něco víc než měsíci od zařazení.
Reklamní kampaně na internetu
Bludská, Kateřina ; Stříteský, Václav (vedoucí práce) ; Škardová, Miroslava (oponent)
Diplomová práce řeší problematiku reklamních kampaní na internetu. Podrobně se věnuje pay-per-click reklamě v internetových vyhledávačích a reklamě ve srovnávačích cen (shopping comparison engines). V práci je popsána tvorba, správa i optimalizace reklamní kampaně v těchto dvou druzích internetové reklamy. Práce poskytuje jak pohled teoretický, tak zahrnuje i praktické zkušennosti z oboru. V závěru práce je nastíněna možná interakce těchto dvou druhů online reklamy.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.